DassClan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Punkbuster oppdatering..

5 posters

Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Punkbuster oppdatering..

Post by glenniv Tue Mar 04, 2008 11:46 pm

Heisann...
Hvordan går det med gutta i dassen Razz
Punkbuster skal nå være oppdatert, hadde sblitt no feil, så det hadde ikke skjedd automatisk Crying or Very sad
Men detta skal nå væra oppdatert manuelt..
Så da satser vi på at det funker som det skal nå.. cyclops

glenniv

Posts : 36
Join date : 2007-10-16
Age : 54
Location : Knapper/ Nord Odal

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by sv3rre Wed Mar 05, 2008 8:46 pm

funker ikke for meg, jeg blir kicka =/
sv3rre
sv3rre

Posts : 70
Join date : 2007-10-16

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by onkelkranbil Fri Mar 07, 2008 10:45 am

vi har sendt screenshot, dagen etter de sa de hadde oppdatert. Så vi får se hva de gjør nå, svina. Sad
onkelkranbil
onkelkranbil

Posts : 106
Join date : 2007-10-16
Age : 46
Location : Eidskogen (enn så lenge)

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by hedningen Sun Mar 09, 2008 4:56 am

Hvor er det disse jævlene holder til?
Jeg tror det er i Krsand, og om det er casen tar jeg med meg balltreet mitt og samler inn noen tenner.

Eller så ringer jeg og krangler. Alltid like gøy å krangle med support Very Happy
hedningen
hedningen

Posts : 60
Join date : 2007-11-27
Age : 34
Location : Arendal

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by onkelkranbil Mon Mar 10, 2008 1:47 am

Dem har kutta ut mobilsupport, grunnet: "operatørproblemer" mjaaa, d er d je sier da je er forferdelig fyllesjuk, folkelei og kjei av grinete kommentarer. skal høre med glenn je Wink
onkelkranbil
onkelkranbil

Posts : 106
Join date : 2007-10-16
Age : 46
Location : Eidskogen (enn så lenge)

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by 1pontiac1 Mon Mar 10, 2008 4:24 pm

Fungerar inte idag i alla fall..
Sad

1pontiac1

Posts : 33
Join date : 2007-10-20
Age : 64
Location : Ivebro SWEDEN.....

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by onkelkranbil Tue Mar 11, 2008 12:58 pm

HER ER SVARENE! Vi har IKKE fått oppdatert PB selv om Gameserver.no sier detta. Her er den vi har: Wednesday 12.05.2007 [4:15PM]

Version 2.023 of the PB Client for BF2 has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. This is a maintenance release.

Se på datoen. Og denne skal vi ha: Monday 03.03.2008 [2:30PM]

Version 2.059 of the PB Client for BF2 has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. This is a maintenance release.

Vi sender ny mail idag, de må legge inn hele PB på nytt, de har prøvd å bare oppdatere, uten hell.
onkelkranbil
onkelkranbil

Posts : 106
Join date : 2007-10-16
Age : 46
Location : Eidskogen (enn så lenge)

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by onkelkranbil Tue Mar 11, 2008 1:00 pm

Og her er svaret på hva vi som blir kicket må gjøre: Why does PB spam "PB Server running Old Version" on some servers and how do I make it stop?

Some PB Server admins are not able or willing to fix their firewall so that their PunkBuster server can keep itself always auto-updated to the latest version. Therefore, when a new PB update comes out, their server(s) will continue running the old version until updated manually. When players join a PB Server that is running an old version, that old PB will try to 'downgrade' each player's PB to match the old version running at that server and the "PB Server running Old Version" message is generated every few seconds during this process. We encourage players to avoid servers like this as PB often does not work efficiently nor catch the latest cheats when old versions are running. If the attempts to 'downgrade' your PB fail, then you will be kicked. If you trust the server admin, you can enter "pb_security 0" into your console to allow your PB to be downgraded. If you know how to get in touch with the admin, please let him/her know of the problems caused by not having a properly functioning / auto-updating PB Server.
Altså: Åpne consol og skriv pb_security 0
onkelkranbil
onkelkranbil

Posts : 106
Join date : 2007-10-16
Age : 46
Location : Eidskogen (enn så lenge)

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by hedningen Tue Mar 11, 2008 4:08 pm

"If you trust the server admin, you can enter "pb_security 0" into your console to allow your PB to be downgraded."
Det betyr altså at du kan være utsatt for dritt om du har pb_security satt til 0 og entrer en ukjent server med f.eks. en modifisert Punkbuster.

Med andre ord, vi skal ikke behøve å gjøre dette.
Det er noe gameserver.no skal fikse fort som faen, så vi slipper å utsette våre egne spill/PCer for dritt, i tillegg til ikke å ha samme sikkerheten på servern vår mot cheatere som andre har.

Jeg er _ikke_ imponert over Gameserver!
hedningen
hedningen

Posts : 60
Join date : 2007-11-27
Age : 34
Location : Arendal

Back to top Go down

Punkbuster oppdatering.. Empty Re: Punkbuster oppdatering..

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum