DassClan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Clanwar!

Go down

Clanwar! Empty Clanwar!

Post by onkelkranbil Tue Apr 01, 2008 12:47 pm

Et lite referat: Søndag: Vår første kamp. Vi stilte opp til en treningskamp mot gårdagens motstandere [yogE]. Det blei mye styr for oss å møte et så godt organisert lag som dem, de hadde en veldig god strategi. Vi hadde en runde på Mashtuur som gikk greit, mer flaks enn dyktighet hehe Smile Underveis ble det litt krangling og frustrasjon om kit-valg, strategi osv, og da brer det seg i troppen. Så bank blei det, og
vi satt lenge og studerte hva vi gjorde galt (egentlig hva vi gjorde riktig), hvem av dom som gjorde hva osv.

Mandag: Flere kampklare menn, strategiprat, mannskap og kit-valg. Runde 1 på Mashtuur, tett kamp, halte så vidt den i land. De 2 påfølgende på Karkand blei først nulling og ticket-vinst. Så må je ta på meg skylda for server-tullet, jeg glømte å slå av div, det resulterte i at de aldri rejoinet, og kampen var slutt. Jeg snakket med war-arrangeren etterpå; fortalte at de meinte noen jukset, forbannelse av at vi samarbeider
med -NSC-, og servertull. De 2 første punktene er jo vanlige, da det er surt å tape en kamp, servertullet vil bli ordnet på ASAP. I tillegg sa han at hanhadde fortalt klanen sin om regler-samarbeid osv. Og, han meinte selv at kampen var ok. Så da gjenstår det å trene meir mann-mann, strategi-terping og at dassene melder seg på kampen noen dager i forveien, slik at vi får lagt opp en spillerplan. Men alt i alt, genialt cheers
onkelkranbil
onkelkranbil

Posts : 106
Join date : 2007-10-16
Age : 46
Location : Eidskogen (enn så lenge)

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum