DassClan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Clanfight mot -RoN- samtale med -RoN-Hokst

2 posters

Go down

Clanfight mot -RoN-  samtale med -RoN-Hokst Empty Clanfight mot -RoN- samtale med -RoN-Hokst

Post by onkelkranbil Sat Mar 22, 2008 11:38 am

Det har seg slik at Hokst har slutta i -RoN- og startet sin egen clan rS.l Her er mailen jeg fikk av han :

hey, Hokst^^ her,
for en måned siden (sånn ca.) så var det litt krangling angående noen spesifikt individuele, og litt diskusjoner om aktivitet i BF2 divisjonen vår i klanen når jeg var i =RoN=, den delen av oss som mest aktiv på BF2 delen (en del spilte COD4 å) sluttet og startet klanen "Renegade Squad" rS.| , jeg er ikke helt sikker på om vi kan få til en HW kamp, men hvis dere fortsatt er interesert så kan vi da spille en inf kamp.
http://www.renegade-squad.com/ er hjemmesiden vår og der kan du trykke på "Challenge Us" i øverste menyhylle.
håper på en utfordring snart Razz


Så da sjekker jeg ut hjemmesida hans/dems nu! Very Happy
onkelkranbil
onkelkranbil

Posts : 106
Join date : 2007-10-16
Age : 46
Location : Eidskogen (enn så lenge)

Back to top Go down

Clanfight mot -RoN-  samtale med -RoN-Hokst Empty Re: Clanfight mot -RoN- samtale med -RoN-Hokst

Post by hedningen Mon Mar 24, 2008 5:04 am

Hadde vært morro Wink
Må bare få rivd meg bort fra det stygge CoD4 selv.. Jeg har brukt hele jævla påska på det =/ Er nå bare bra at jeg har invistert litt cash i denne clanen, fordi gjerrig som jeg er vil jeg ikke sløse bort penga mine slik =D

Btw, de bruker Joomla! Razz
Ser ut til at de har fått det til litt bedre enn meg ja ^^
hedningen
hedningen

Posts : 60
Join date : 2007-11-27
Age : 34
Location : Arendal

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum