Søknad om medlemsskap i [DASS]
+2
sv3rre
*not*pr0
6 posters
Page 1 of 1
Søknad om medlemsskap i [DASS]
Eh ja.
Dette er vel litt på kanten siden jeg allerede har spilt en stund med deres klantag "ulovlig", men jeg tenkte jeg skulle prøve å søke meg inn i deres klan.
Litt om meg selv: Jeg heter Håvard, er 17 år gammel, kommer fra Harstad, og liker å spille bf2 på fritida m.m Begynte å spille bf2 for noen uker siden, men fant vel rimelig kjapt ut av de fleste triksa. Jeg satser på teamwork og gøy, poeng/kd ratio gir jeg f i. Trives like godt i luften som å springe rundt på bakken. Håper dere kan tilgi meg for tagrøveriet, og velger å innlemme meg i deres fine selskap.
Hilsen Håvard/*not*pr0
Dette er vel litt på kanten siden jeg allerede har spilt en stund med deres klantag "ulovlig", men jeg tenkte jeg skulle prøve å søke meg inn i deres klan.
Litt om meg selv: Jeg heter Håvard, er 17 år gammel, kommer fra Harstad, og liker å spille bf2 på fritida m.m Begynte å spille bf2 for noen uker siden, men fant vel rimelig kjapt ut av de fleste triksa. Jeg satser på teamwork og gøy, poeng/kd ratio gir jeg f i. Trives like godt i luften som å springe rundt på bakken. Håper dere kan tilgi meg for tagrøveriet, og velger å innlemme meg i deres fine selskap.
Hilsen Håvard/*not*pr0
*not*pr0- Posts : 5
Re: Søknad om medlemsskap i [DASS]
Hmm...
Vi kan vel glemme dette med stjælinga, men vi må bestemme oss om du skal få være med eller ikke... Kanskje en litt mer utfyllende søknad hadde vært på sin plass?
Vi kan vel glemme dette med stjælinga, men vi må bestemme oss om du skal få være med eller ikke... Kanskje en litt mer utfyllende søknad hadde vært på sin plass?
sv3rre- Posts : 70
Will do, skal forfatte en ny en...
EDIT:
Ja, jeg spiller for det meste inf, men klarer meg i alle slags kjøretøy.
Spiller som sagt for teamwork; å vinne runden er for meg, mye viktigere en å få masse poeng.
Hvis jeg kommer inn, blir dette min første klan, vet derfor ikke så mye om miljøet. Men dere virker som en hyggeli gjeng, og det er nok den største motivasjonen min. Jeg kommer til å være trofast mot klanen, jeg vil ikke \"klanhoppe\"
Håper dette holder
link til stats: http://www.bf2stats.nl/player/147881913/
EDIT:
Ja, jeg spiller for det meste inf, men klarer meg i alle slags kjøretøy.
Spiller som sagt for teamwork; å vinne runden er for meg, mye viktigere en å få masse poeng.
Hvis jeg kommer inn, blir dette min første klan, vet derfor ikke så mye om miljøet. Men dere virker som en hyggeli gjeng, og det er nok den største motivasjonen min. Jeg kommer til å være trofast mot klanen, jeg vil ikke \"klanhoppe\"
Håper dette holder
link til stats: http://www.bf2stats.nl/player/147881913/
Last edited by *not*pr0 on Sun Jul 13, 2008 8:27 pm; edited 1 time in total
Selfølgelig er det muligheter, er til nå den første som har "stjælt" taget, men ettersom je husker, var du kvass, og kvassinger passer i [DASS]. En liten try-periode er vel passende, for å se om dassene liker deg og din spillemåte, som du sikkert har lagt merke til, er vi svært gode teamspillere, teamwork er viktig. Vi får se da vøtt, er iallefall greit for meg med en på "try" ;D
onkelkranbil- Posts : 106
Ja tusen takk
Og takk for komplimantet
Jeg skal stolt bekle meg med dere [DASS-t] tag, nå lovlig, helt til dere eventuelt finner det fornuftig å gi meg full tilgang.
Og takk for komplimantet
Jeg skal stolt bekle meg med dere [DASS-t] tag, nå lovlig, helt til dere eventuelt finner det fornuftig å gi meg full tilgang.
Ja, dette blir jo kongebra^^
sv3rre- Posts : 70
Heh, det er ikke plass til [DASS-t] i taget, så jeg får bekle meg med *DASS, hvis det er greit for dere da?
jo, den erke dum nei, har aldri vært [DASS-t], men skulle vel tru [DASSt] er kort nok? eller?
Det er slik det blir; [DASS* enjoy
Det er slik det blir; [DASS* enjoy
Last edited by onkelkranbil on Mon Jul 14, 2008 9:25 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : tag-tull)
onkelkranbil- Posts : 106
Okei, det blir bra. Og nok en gang, jeg beklager.
I, DON DUST, OBJECT TO THIS INSANITY!!
hedningen- Posts : 60
Han kan förhelvete inte få lov att vara med: alla vet att han har för stor RÖV:......LOOOOOL
1pontiac1- Posts : 33
Nei ikke noen ny medlemer her som er under 18 år... er nok av drittunger i klanen;)LOOOOOOOOOOOOOOOL
an--skjer- Posts : 9
Similar topics
» NSC + DASS?
» DASS- ventrilo ip
» Nye [DASS]-medlemmer
» DASS-SERVER ER IGANG!!
» [DASS]-medlemmet Pilert
» DASS- ventrilo ip
» Nye [DASS]-medlemmer
» DASS-SERVER ER IGANG!!
» [DASS]-medlemmet Pilert
Page 1 of 1